• Leer ons kennen: dit is Jessy!

    Leer ons kennen: dit is Jessy!

    In de rubriek ‘Leer ons kennen’ laten we je kennismaken met één van onze krachten. Wie is nu de creatieveling achter die toffe campagne? De taaltovenaar achter de (web)tekst? Of de regeltante achter het project dat je laatst voorbij zag komen?  In deze blog maak je kennis met onze communicatieadviseur Jessy!

  • In drie stappen naar een sterk (strategisch) communicatieplan

    In drie stappen naar een sterk (strategisch) communicatieplan

    Een strategisch communicatieplan schrijf je niet alleen omdat het moet, maar ook om ervoor te zorgen dat de juiste boodschap jouw doelgroep bereikt. Zo behaal je jouw communicatiedoelstellingen. Wat is ervoor nodig om een communicatieplan te laten slagen? Wat mag zeker niet ontbreken? In deze blog begeleiden we jou in 3 stappen naar een sterk…

  • Waarom het gebruik van de juiste media- en communicatiemiddelen in de customer journey belangrijk is

    Waarom het gebruik van de juiste media- en communicatiemiddelen in de customer journey belangrijk is

    De naam zelf zegt al genoeg, de customer journey staat voor de reis die jouw klant aflegt. Met als doel een eventuele aankoop van jouw product of dienst. Deze reis begint bij het moment dat er bij de klant een behoefte ontstaat en eindigt wanneer hij of zij een (terugkerende) klant is. Maar wat heb…

  • Onze aanpak voor: Portaal

    Onze aanpak voor: Portaal

    Woningcorporatie Portaal in Utrecht was op zoek naar tijdelijke ondersteuning…

  • Leer ons kennen: dit is Laura!

    Leer ons kennen: dit is Laura!

    In de rubriek ‘Leer ons kennen’ laten we je kennismaken met één van onze krachten. Wie is nu de creatieveling achter die toffe campagne? De taaltovenaar achter de (web)tekst? Of de regeltante achter het project dat je laatst voorbij zag komen? In deze blog maak je kennis met onze communicatieadviseur Laura!

  • 5 tips om online vindbaar te zijn én te blijven

    5 tips om online vindbaar te zijn én te blijven

    Even iets zoeken op Google, een dagelijkse routine voor veel mensen. Juist daarom is de online vindbaarheid van jouw bedrijf zo belangrijk. Je wilt immers dat jouw product of dienst hoog in de zoekresultaten komt. Want: wie klikt er tegenwoordig nog door naar de tweede of derde pagina?! Door online goed vindbaar te zijn, ben…

  • Onze aanpak voor: Save the Children

    Onze aanpak voor: Save the Children

    Onze communicatiekracht, Mandy, ondersteunt Save the Children bij het behouden…

  • 3 communicatietrends waarmee jij jouw doelstellingen in 2023 wél behaalt

    3 communicatietrends waarmee jij jouw doelstellingen in 2023 wél behaalt

    Het nieuwe jaar is begonnen! 2022 was een veelbewogen jaar met genoeg maatschappelijke vraagstukken, zeker ook op communicatievlak. Podcasts, Artificial Intelligence content én meer behoefte aan verbinding en inclusiviteit. We hebben het allemaal voorbij zien komen. Maar wat zijn de voorspellingen voor 2023? We zetten de 3 belangrijkste trends voor je op een rij.

  • Leer ons kennen: dit is Dana!

    Leer ons kennen: dit is Dana!

    In de rubriek ‘Leer ons kennen’ laten we je kennismaken met één van onze krachten. Wie is nu de creatieveling achter die toffe campagne? De taaltovenaar achter de (web)tekst? Of de regeltante – of oom! – achter het project dat je laatst voorbij zag komen? In deze blog maak je kennis met onze communicatieadviseur Dana!

  • Inclusieve vacatureteksten schrijven: 5 tips om je op weg te helpen!

    Inclusieve vacatureteksten schrijven: 5 tips om je op weg te helpen!

    Wil jouw organisatie nieuwe collega’s aantrekken? En vind je inclusiviteit en diversiteit op de werkvloer belangrijk? Dan kan het schrijven van inclusieve vacatureteksten hierbij helpen! Specifiek taalgebruik kan werkzoekende ontmoedigen om te solliciteren en daar wil je – zeker in tijden van personeelstekort – geen potentiële kandidaten door mislopen. Maar hoe schrijf je een inclusieve…

  • Onze aanpak voor: DEKRA

    Onze aanpak voor: DEKRA

    DEKRA, een toonaangevende organisatie op het gebied van testen, inspecteren…

  • Praat Nederlands met me: 7 tips om jouw juridische teksten begrijpelijk te maken voor iedereen

    Praat Nederlands met me: 7 tips om jouw juridische teksten begrijpelijk te maken voor iedereen

    Ofschoon, benevens, sedert, achten, abusievelijk. Voor juristen kinderspel. De gemiddelde Nederlander heeft daarentegen meer moeite met het begrijpen van deze begrippen. Toch kom je ze regelmatig tegen in bijvoorbeeld contracten, overeenkomsten en algemene voorwaarden. Best gek, toch? Want ook een lezer zonder juridische achtergrond wil dit soort documenten graag begrijpen. Tijd voor verandering dus! Hoe…