-
Waarom het gebruik van de juiste media- en communicatiemiddelen in de customer journey belangrijk is
De naam zelf zegt al genoeg, de customer journey staat voor de reis die jouw klant aflegt. Met als doel een eventuele aankoop van jouw product of dienst. Deze reis begint bij het moment dat er bij de klant een behoefte ontstaat en eindigt wanneer hij of zij een (terugkerende) klant is. Maar wat heb…
-
Onze aanpak voor: Portaal
Woningcorporatie Portaal in Utrecht was op zoek naar tijdelijke ondersteuning…
-
Leer ons kennen: dit is Laura!
In de rubriek ‘Leer ons kennen’ laten we je kennismaken met één van onze krachten. Wie is nu de creatieveling achter die toffe campagne? De taaltovenaar achter de (web)tekst? Of de regeltante achter het project dat je laatst voorbij zag komen? In deze blog maak je kennis met onze communicatieadviseur Laura!
-
5 tips om online vindbaar te zijn én te blijven
Even iets zoeken op Google, een dagelijkse routine voor veel mensen. Juist daarom is de online vindbaarheid van jouw bedrijf zo belangrijk. Je wilt immers dat jouw product of dienst hoog in de zoekresultaten komt. Want: wie klikt er tegenwoordig nog door naar de tweede of derde pagina?! Door online goed vindbaar te zijn, ben…
-
Onze aanpak voor: Save the Children
Onze communicatiekracht, Mandy, ondersteunt Save the Children bij het behouden…
-
3 communicatietrends waarmee jij jouw doelstellingen in 2023 wél behaalt
Het nieuwe jaar is begonnen! 2022 was een veelbewogen jaar met genoeg maatschappelijke vraagstukken, zeker ook op communicatievlak. Podcasts, Artificial Intelligence content én meer behoefte aan verbinding en inclusiviteit. We hebben het allemaal voorbij zien komen. Maar wat zijn de voorspellingen voor 2023? We zetten de 3 belangrijkste trends voor je op een rij.
-
Leer ons kennen: dit is Dana!
In de rubriek ‘Leer ons kennen’ laten we je kennismaken met één van onze krachten. Wie is nu de creatieveling achter die toffe campagne? De taaltovenaar achter de (web)tekst? Of de regeltante – of oom! – achter het project dat je laatst voorbij zag komen? In deze blog maak je kennis met onze communicatieadviseur Dana!
-
Inclusieve vacatureteksten schrijven: 5 tips om je op weg te helpen!
Wil jouw organisatie nieuwe collega’s aantrekken? En vind je inclusiviteit en diversiteit op de werkvloer belangrijk? Dan kan het schrijven van inclusieve vacatureteksten hierbij helpen! Specifiek taalgebruik kan werkzoekende ontmoedigen om te solliciteren en daar wil je – zeker in tijden van personeelstekort – geen potentiële kandidaten door mislopen. Maar hoe schrijf je een inclusieve…
-
Onze aanpak voor: DEKRA
DEKRA, een toonaangevende organisatie op het gebied van testen, inspecteren…
-
Praat Nederlands met me: 7 tips om jouw juridische teksten begrijpelijk te maken voor iedereen
Ofschoon, benevens, sedert, achten, abusievelijk. Voor juristen kinderspel. De gemiddelde Nederlander heeft daarentegen meer moeite met het begrijpen van deze begrippen. Toch kom je ze regelmatig tegen in bijvoorbeeld contracten, overeenkomsten en algemene voorwaarden. Best gek, toch? Want ook een lezer zonder juridische achtergrond wil dit soort documenten graag begrijpen. Tijd voor verandering dus! Hoe…