De kracht van social selling

De kracht van social selling

Werknemers die online bijdragen aan de communicatie- en organisatiedoelstellingen van jouw bedrijf? Wie wil dat nu niet! Door social selling in te zetten worden jouw werknemers echte ambassadeurs van jouw product of dienst, en wij kunnen je daarbij helpen.

Wat is social selling?

Het proces waarin iemand via sociale media werkt aan een relatie met professionals noemen we social selling. Het is een strategische manier om jouw bedrijf online te positioneren doordat werknemers gerichte content gelinkt aan de organisatie op het juiste moment plaatsen. Want, een sterk netwerk zorgt voor meer bekendheid en uiteindelijk ook meer sales.

Waarom is het belangrijk voor jouw organisatie?

Uit onderzoek blijkt dat werknemers gemiddeld tien keer meer connecties op LinkedIn hebben dan een bedrijfspagina. Daarnaast ontvangen zij acht keer meer reacties op content dat zij via hun persoonlijke pagina delen dan dat een bedrijfspagina krijgt. Juist daarom is het van belang dat werknemers strategisch omgaan met hun content, want dit draagt uiteindelijk bij aan de communicatie- en organisatiedoelstellingen van jouw bedrijf. 

Verbreed de kennis van jouw werknemers

Specialist Dana vertelt jouw werknemers graag tijdens een workshop bij jou op locatie waarom social selling geen sprint maar een marathon is, online relaties opbouwen tijd kost en hoe ze met praktische tips en toepassingen een sterke social selling neerzetten.

Deze workshop maakt Dana op maat en duurt 90 minuten. De deelnemers ontvangen een dag later een naslagwerk die zij als basis van hun social selling kunnen gebruiken. Het totaal aantal deelnemers per workshop is 10. Voor €750,- euro weten deze deelnemers exact hoe zij bij kunnen dragen aan de organisatie- en communicatiedoelstellingen van jouw bedrijf. 

Neem contact op met Dana via dana@communicatiekrachten.nl.