• Bundl: een nieuwe samenwerking van toonaangevende communicatiepartners

    Bundl: een nieuwe samenwerking van toonaangevende communicatiepartners

    Vanaf maart bundelen wij onze krachten met de creatievelingen van Campaign Company, online experts van Digital Divers én de webbouwers van Prode hun krachten. Samen vormen we Bundl: een splinternieuwe samenwerking van organisaties die werken aan de communicatie van morgen. Allemaal vanuit hun eigen expertise én vanuit hun eigen naam, maar wel onder één dak.

  • Een passend communicatiebureau? Dat vind je met deze tips!

    Een passend communicatiebureau? Dat vind je met deze tips!

    Als je bedrijf aan het groeien is, komt er een moment waarop je team simpelweg niet meer alle ballen in de lucht kan houden. Dat kan het moment zijn om een bureau in te schakelen. Maar het vinden van de juiste partner kan een beetje als zoeken naar een speld in een hooiberg voelen. Laten we eerlijk zijn: een goed communicatiebureau kan echt het verschil maken. Geen zorgen, in deze krachtvoer delen we een paar handige tips om de juiste keuze te maken.

  • 5 keer waarom bloggen belangrijk is

    5 keer waarom bloggen belangrijk is

    Of je nu een online webshop runt of een website hebt voor je fysieke winkel, een blog is een onmisbaar element in je online marketingstrategie. Bloggen biedt waardevolle voordelen voor je bedrijf. Misschien vraag je je af: “Heeft niet iedereen al een blog?” of “Is het nog wel zinvol?”. De antwoorden op deze vragen lees je in onderstaande blog.

  • De communicatietrends voor 2024 op een rij!

    De communicatietrends voor 2024 op een rij!

    Het afgelopen jaar bracht (gelukkig) een overvloed aan nieuwe ontwikkelingen, kansen en uitdagingen met zich mee. Daar haken wij maar al te graag op in! Vooral op het gebied van sociale media en marketing zagen we veel nieuwe dingen voorbijkomen. Het is in onze ogen cruciaal om op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen, zeker in ons vakgebied. Dus, wat zijn die actuele trends voor 2024 precies en nog belangrijker: hoe kun je ze optimaal benutten?

  • Leer ons kennen: dit is Anne Lotte

    Leer ons kennen: dit is Anne Lotte

    In de rubriek ‘Leer ons kennen’ laten we je kennismaken met één van onze krachten. Wie is nu de creatieveling achter die toffe campagne? De taaltovenaar achter de (web)tekst? Of de regeltante achter het project dat je laatst voorbij zag komen?  In deze blog maak je kennis met onze communicatieadviseur Anne Lotte!

  • In 3 stappen naar een sterk employer brand

    In 3 stappen naar een sterk employer brand

    Iedereen kent een crisis of heeft er een meegemaakt, denk maar aan de coronacrisis. Hoe te communiceren en handelen is een vak apart. Ontdek 5 waardevolle tips voor crisiscommunicatie in deze blog.

  • Leer ons kennen: dit is Jessy!

    Leer ons kennen: dit is Jessy!

    In de rubriek ‘Leer ons kennen’ laten we je kennismaken met één van onze krachten. Wie is nu de creatieveling achter die toffe campagne? De taaltovenaar achter de (web)tekst? Of de regeltante achter het project dat je laatst voorbij zag komen?  In deze blog maak je kennis met onze communicatieadviseur Jessy!

  • Communicatieadviseurs beschikbaar!

    Communicatieadviseurs beschikbaar!

    We laten regelmatig zien wat wij als communicatiebureau voor jou kunnen betekenen. Maar wat zijn de persoonlijke kwaliteiten van onze experts? Heb jij binnenkort een leuk project waar je onze hulp bij kan gebruiken? Onze communicatieadviseurs Kim den Bieman en Sjuul Basten zijn beschikbaar!

  • Van probleem naar kans: 5 tips voor crisiscommunicatie

    Van probleem naar kans: 5 tips voor crisiscommunicatie

    Iedereen kent een crisis of heeft er een meegemaakt, denk maar aan de coronacrisis. Hoe te communiceren en handelen is een vak apart. Ontdek 5 waardevolle tips voor crisiscommunicatie in deze blog.

  • In drie stappen naar een sterk (strategisch) communicatieplan

    In drie stappen naar een sterk (strategisch) communicatieplan

    Een strategisch communicatieplan schrijf je niet alleen omdat het moet, maar ook om ervoor te zorgen dat de juiste boodschap jouw doelgroep bereikt. Zo behaal je jouw communicatiedoelstellingen. Wat is ervoor nodig om een communicatieplan te laten slagen? Wat mag zeker niet ontbreken? In deze blog begeleiden we jou in 3 stappen naar een sterk communicatieplan.

  • Interim communicatieadviseur bij de gemeente Arnhem

    Interim communicatieadviseur bij de gemeente Arnhem

    De gemeente Arnhem stond voor een uitdaging met een tekort op hun communicatie-afdeling. Ze waren op zoek naar iemand met allround ervaring; iemand die snel aan de slag kon met verschillende projecten in uiteenlopende domeinen. Ervaring binnen een gemeente was daarom een must. Een interim communicatieadviseur van CommunicatieKrachten bleek de perfecte match te zijn!

  • Waarom het gebruik van de juiste media- en communicatiemiddelen in de customer journey belangrijk is

    Waarom het gebruik van de juiste media- en communicatiemiddelen in de customer journey belangrijk is

    De naam zelf zegt al genoeg, de customer journey staat voor de reis die jouw klant aflegt. Met als doel een eventuele aankoop van jouw product of dienst. Deze reis begint bij het moment dat er bij de klant een behoefte ontstaat en eindigt wanneer hij of zij een (terugkerende) klant is. Maar wat heb je er als bedrijf aan om deze klantreis inzichtelijk te maken? En waarom is het zo belangrijk om de juiste middelen in de juiste fases in te zetten? Wij geven je tips.