• Workshop websitebeheer

    Workshop websitebeheer

    Wat is websitebeheer in WordPress Heb jij voor je bedrijf…

  • Waarom een contentstrategie belangrijk is voor jouw organisatie

    Waarom een contentstrategie belangrijk is voor jouw organisatie

    Een contentstrategie helpt bij het bereiken van bedrijfsdoelstellingen De strategie…

  • De kracht van social selling

    De kracht van social selling

    Wat is social selling? Het proces waarin iemand via sociale…

  • Een eigen brandportal: al jouw communicatiemiddelen op één plek

    Een eigen brandportal: al jouw communicatiemiddelen op één plek

    Als bedrijf wil je jezelf positioneren als sterk merk. Zo’n optimale merkbeleving bereik je wanneer je consequent de juiste vertaling maakt van de gekozen huisstijl naar alle communicatiemiddelen. Of het nu gaat om de brochures, visitekaartjes, jaarverslagen, vlaggen, social media banners of bedrijfskleding. Dit betekent dat het proces van bestellen, aanpassen en produceren van alle merkuitingen zorgvuldig op elkaar afgestemd moet zijn. Je wilt controle op alle uitingen die gemaakt en verspreid worden. Misschien ontwerpen medewerkers nu naar eigen inzicht. Of er ontbreekt kennis om drukwerk op de juiste manier te bestellen. Je kunt ook allerlei losse systemen hebben rondom…

  • De juiste tone-of-voice bij het schrijven van content

    De juiste tone-of-voice bij het schrijven van content

    In de huidige (online)wereld is het niet alleen belangrijk wát je zegt, maar minstens zo belangrijk hóe je het zegt. De juiste tone-of-voice kan hier het verschil in maken. Maar wat houdt een tone-of-voice precies in en hoe zet je dit optimaal in bij je content? Je leest het in deze blog.

  • SLIM-subsidie: investeer in de ontwikkeling van je personeel

    SLIM-subsidie: investeer in de ontwikkeling van je personeel

    Hé mkb’er! Ben jij van plan te investeren in de leercurve en ontwikkeling van jouw medewerkers? Maak dan slim gebruik van de SLIM-subsidie! Met een jaarlijks totaalbudget van €48 miljoen is deze subsidie een mooie kans om te investeren in leren en ontwikkelen. Onze adviseurs staan klaar om je bij elke stap – van aanvraag tot uitvoering – te ondersteunen. De regeling is per 1 september 2024 weer open voor aanvragen van mkb’ers.

  • De kracht van persona’s

    De kracht van persona’s

    Uit onderzoek blijkt dat merken die een vinger aan de pols houden bij hun doelgroep aanzienlijk meer succes boeken in marketing, communicatie en verkoop. Het is eigenlijk heel logisch, toch? Toch gebeurt het nog maar zelden. Om jouw doelgroep echt te begrijpen is het werken met persona’s sterk aan te raden. Een persona biedt waardevol inzicht in de doelen en motivaties van (potentiële) klanten. Als je jouw klanten echt begrijpt, kun je jouw aanbod veel beter afstemmen op hun behoeften.

  • Interne communicatie: waarom een intranet jouw communicatie versterkt!

    Interne communicatie: waarom een intranet jouw communicatie versterkt!

    Waarschijnlijk heb je wel eens gehoord van de uitdrukking “extern winnen is intern beginnen”. Interne communicatie zijn alle vormen van communicatie binnen een organisatie. Het is dan ook dé key tot succes voor je onderneming. Als je organisatie groeit, groeit de communicatiebehoefte mee. Maar hoe houd je dit alles efficiënt en overzichtelijk?

  • Bundl: een nieuwe samenwerking van toonaangevende communicatiepartners

    Bundl: een nieuwe samenwerking van toonaangevende communicatiepartners

    Vanaf maart bundelen wij onze krachten met de creatievelingen van Campaign Company, online experts van Digital Divers én de webbouwers van Prode hun krachten. Samen vormen we Bundl: een splinternieuwe samenwerking van organisaties die werken aan de communicatie van morgen. Allemaal vanuit hun eigen expertise én vanuit hun eigen naam, maar wel onder één dak.

  • Een passend communicatiebureau? Dat vind je met deze tips!

    Een passend communicatiebureau? Dat vind je met deze tips!

    Als je bedrijf aan het groeien is, komt er een moment waarop je team simpelweg niet meer alle ballen in de lucht kan houden. Dat kan het moment zijn om een bureau in te schakelen. Maar het vinden van de juiste partner kan een beetje als zoeken naar een speld in een hooiberg voelen. Laten we eerlijk zijn: een goed communicatiebureau kan echt het verschil maken. Geen zorgen, in deze krachtvoer delen we een paar handige tips om de juiste keuze te maken.

  • 5 keer waarom bloggen belangrijk is

    5 keer waarom bloggen belangrijk is

    Of je nu een online webshop runt of een website hebt voor je fysieke winkel, een blog is een onmisbaar element in je online marketingstrategie. Bloggen biedt waardevolle voordelen voor je bedrijf. Misschien vraag je je af: “Heeft niet iedereen al een blog?” of “Is het nog wel zinvol?”. De antwoorden op deze vragen lees je in onderstaande blog.

  • De communicatietrends voor 2024 op een rij!

    De communicatietrends voor 2024 op een rij!

    Het afgelopen jaar bracht (gelukkig) een overvloed aan nieuwe ontwikkelingen, kansen en uitdagingen met zich mee. Daar haken wij maar al te graag op in! Vooral op het gebied van sociale media en marketing zagen we veel nieuwe dingen voorbijkomen. Het is in onze ogen cruciaal om op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen, zeker in ons vakgebied. Dus, wat zijn die actuele trends voor 2024 precies en nog belangrijker: hoe kun je ze optimaal benutten?