-
Onze aanpak voor: gemeente Arnhem
De gemeente Arnhem stond voor een uitdaging met een tekort op hun communicatie-afdeling. Ze waren op zoek naar iemand met allround ervaring; iemand die snel aan de slag kon met verschillende projecten in uiteenlopende domeinen. Ervaring binnen een gemeente was daarom een must. Een interim communicatieadviseur van CommunicatieKrachten bleek de perfecte match te zijn!
-
Waarom het gebruik van de juiste media- en communicatiemiddelen in de customer journey belangrijk is
De naam zelf zegt al genoeg, de customer journey staat voor de reis die jouw klant aflegt. Met als doel een eventuele aankoop van jouw product of dienst. Deze reis begint bij het moment dat er bij de klant een behoefte ontstaat en eindigt wanneer hij of zij een (terugkerende) klant is. Maar wat heb…
-
Leer ons kennen: dit is Inge!
In de rubriek ‘Leer ons kennen’ laten we je kennismaken met één van onze krachten. Wie is nu de creatieveling achter die toffe campagne? De taaltovenaar achter de (web)tekst? Of de regeltante achter het project dat je laatst voorbij zag komen? In deze blog maak je kennis met de eigenaar van CommunicatieKrachten en Campaign Comapany,…
-
Leer ons kennen: dit is Willemijn!
In de rubriek ‘Leer ons kennen’ laten we je kennismaken met één van onze krachten. Wie is nu de creatieveling achter die toffe campagne? De taaltovenaar achter de (web)tekst? Of de regeltante achter het project dat je laatst voorbij zag komen? In deze blog maak je kennis met onze communicatieadviseur Willemijn!
-
Onze aanpak voor: Portaal
Woningcorporatie Portaal in Utrecht was op zoek naar tijdelijke ondersteuning…
-
Een datagedreven contentstrategie in 5 stappen
Betere online resultaten? En meer houvast in je dagelijkse werkzaamheden? Een contentstrategie helpt je op weg! Door eerst goed na te denken over de boodschap die je de wereld in stuurt, creëer je relevante content die aansluit bij jouw doelgroep. En dat werkt op zijn beurt conversieverhogend. Heb jij nog geen contentstrategie voor jouw bedrijf?…
-
Interne communicatie: zó doe je dat!
Goed geïnformeerde medewerkers zijn betrokken, gemotiveerd en voelen zich meer gewaardeerd. Hoe je jouw medewerkers goed informeert? Met interne communicatie natuurlijk! Toch is interne communicatie vaak een ondergeschoven kindje. En dat is zonde. Want effectieve interne communicatie is één van de belangrijkste factoren voor een goed functionerend bedrijf. Benieuwd hoe jij jouw interne communicatie kan…
-
De kracht van de customer journey
Je hebt er vast wel eens over gehoord: de customer journey. Ook wel de klantreis genoemd. Het idee van de customer journey is dat de klant vijf verschillende fasen doorloopt tijdens het aankoopproces. In elke fasen zijn er verschillende contactmomenten met jouw bedrijf. Maar wat houdt deze klantreis precies in? En waarom is inzicht in…
-
Leer ons kennen: dit is Malou!
Sinds 1 november is Malou onderdeel van ons team! Ze is het creatieve brein achter allerlei teksten en pakt verschillende projectmanagement taken op. Benieuwd naar wie Malou is? Lees dan snel verder!
-
Leer ons kennen: dit is Sanne!
In deze blog leer je Sanne Baris kennen, manager en communicatieadviseur bij CommunicatieKrachten. Altijd druk, druk, druk. Ze begeleidt strategische sessies en neemt de tijd voor collega’s voor een persoonlijk gesprek in haar rol als manager. Benieuwd naar wie Sanne nog meer is? Lees het in deze Leer ons kennen!